هیئت فاطمة الزهرا(س)

درباره ی هیئت فاطمة الزهرا(س)

بسم رب الحسین علیه السلام

هیئت فاطمة الزهرا سلام الله علیها در سی‌امین روز از اردیبهشت سال ۱۳۷۵ هجری خورشیدی، مصادف با اولین روز از محرم ۱۴۱۷ هجری قمری، اولین مراسم عزاداری خود را برگزار کرد.
از آن روز تا کنون، این حسینیه به شکل مستمر فعالیت‌های مذهبی/ فرهنگی داشته. همیشه و حتی در سخت‌ترین شرایط نه‌تنها این فعالیت‌ها محدود نشد، بلکه در طی این سال‌ها، حسینیه دائما و به لطف نگاه پرفیض حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف در حال رشد و توسعه بوده است.
در سال ۱۳۹۰ اعضای اصلی هیئت موفق به خرید قطعه زمینی در کوچه‌ی شهید دمیرچی‌لو، واقع در شهرک وردآورد شدند تا بالاخره ساختمان دائمی هیئت در آن ساخته شود.
این حسینیه به مدد و لطف حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام همیشه میزبان جلسات درسی و بحثی متفاوتی بوده و هست. از جلسات درسی مربوط به دروس مدارس و دانشگاه گرفته تا جلسات حفظ و قرائت کلام الله مجید.
وب سایت پیش‌روی شما هم حاصل کار و تلاش تعدادی از محبین اهل بیت علیهم السلام است که به منظور اطلاع‌رسانی‌های مرتبط با حسینیه، اعم از جلسات و مراسمات؛ و همچنین کتابخانه‌ای مجازی برای نگه‌داری از احادیث و بیانات نورانی فرزندان پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله باشد.

باشد که مقبول باشد.

فهرست